Skuteczne porozumiewanie wiąże się ze zrozumieniem swojego stylu oraz identyfikacją stylu klienta. Ocena stylu zachowania Behavior Styles® pomaga ludziom zrozumieć ich własny styl komunikowania się oraz styl innych osób.
Poznaj swój własny Styl Zachowania z oceną Stylów Zachowania
Behavior Styles®
Wykorzystywanie Stylów Zachowania Behavior Styles® jako część procesu sprzedaży, coachingu, czy obsługi klienta, może pomóc:
ŻADNA Z TWOICH ROZMÓW NIE POWINNA ODBYWAĆ SIĘ TAK SAMO, PONIEWAŻ NIE MA DWÓCH TAKICH SAMYCH OSÓB.
To sprawdzone, naukowe, narzędzia pomiarowe, które wpłynie na:
Ocena stylów zachowania Behavior Styles® jest cenna dla
Indywidualnych osób
zespołów każdego rodzaju
organizacji
Co zawiera ocena stylów zachowania Behavior Styles®?
Część 1 – rozumienie siebie
Część 2 – zastosowanie w prawdziwym świecie
4 style zachowań
Test style zachowania Behavior Styles® jest dostępny:
Test dostępny w wersji
Sprzedaż
Coaching
Obsługa klienta
Rozwijaj się z integrity