Spraw aby Twoi „zadowoleni” klienci stali się tymi „lojalnymi” z Integrity Service®
Kompleksowe szkolenia
Integrity Service® to kompleksowe szkolenie zaprojektowane, aby pomóc ludziom zrozumieć co to znaczy być organizacją zorientowaną na
Wszystko zaczyna się od zrozumienia co oznacza „być skoncentrowanym na kliencie”. To wymaga czegoś więcej niż samych umiejętności, wymaga również właściwych postaw, wartości oraz przekonań. Kiedy ludzie kierują się wartościami i celem organizacyjnym, biorą odpowiedzialność za swoje wyniki oraz są doceniani i nagradzani za to, co robią, – zapewnią wyjątkową wartość i obsługę Twoim klientom. Na tym właśnie polega bycie zorientowanym na klienta
Nasze holistyczne podejście do szkoleń z obsługi klienta buduje zespoły
Z PASJĄ DO WSPÓŁPRACY
aby służyć klientom jako osoby rozwiązujące problemy i napędzane prawdziwą chęcią odkrywania potrzeb klienta i budowania dla niego wartości.
STAŁY WZROST
WYNIKÓW ZADOWOLENIA KLIENTÓW
STAŁY WZROST
WSKAŹNIKÓW RETENCJI
ZYSKASZ
BARDZO ZAANGAŻOWANY ZESPÓŁ
1 DNIOWY INTERAKTYWNY WARSZTAT
7 TYGODNI SESJI UZUPEŁNIAJĄCYCH ONLINE
Rozwijaj się z integrity