Poznanie sposobu, w jaki komunikują się Twoi potencjalni klienci, pozwoli Ci odkryć najlepszą drogę dotarcia do nich. Pewnie nieraz…
- Wypracowujemy postawy sprzedażowe zorientowane na klienta i jego potrzeby. Pokazujemy, w jaki sposób zamienić sprzedaż w relację z klientem opartą na zaufaniu i wzajemnej wymianie wartości. Rozpalamy pasję do odkrywania i spełniania potrzeb klientów, potęgując ich zadowolenie, lojalność i sukces.
- Pokazujemy, jak identyfikować różne Style Zachowań klienta, jak wpływają one na rozmowę sprzedażową i w jaki sposób wykorzystać tą umiejętność, aby z sukcesem zamknąć sprzedaż.
- Unikalny system AID Inc. który pozwala uporządkować proces sprzedaży, poczynając od pierwszego spotkania z klientem poprzez negocjacje, aż do zamknięcia sprzedaży.
- Niewielkie grupy, w których praca oparta jest na współdziałaniu, dzieleniu się doświadczeniami, pomysłami i wzajemnym przekazywaniu wiedzy.
- Sesje uzupełniające online przez 8 tygodni po szkoleniu, pozwalające na utrwalenie nabytej wiedzy i dzielenie się na bieżąco efektami stosowania jej w praktyce.
- Dodatkowy, opcjonalny etap szkolenia, zakładający utrwalenie nabytych umiejętności podczas indywidualnych sesji treningowych z coachem.
- Licencjonowani trenerzy, dysponujący nie tylko konieczną wiedzą merytoryczną, ale także bogatym doświadczeniem zawodowym.