yandes Zasady Integrity Selling - Integrity Solutions Poland
Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

OTWIERAMY UMYSŁY. UWALNIAMY POTENCJAŁ.

WARTOŚCI INTEGRITY SELLING®

Każdy lider sprzedaży szuka magicznej formuły sukcesu w sprzedaży – takiej, która doprowadzi do lepszych konwersji, wzrostu przychodów i większej lojalności klientów.

W Integrity Solutions sprawdziliśmy, że firmy, które osiągają największe sukcesy to firmy koncentrujące się na celu i zasadach.

Uczciwość jest wartością, która silnie wpływa na postrzeganie naszych usług przez Klientów. Zaufanie do firmy silnie wpływa na pozytywne wrażenia Klientów. Kupujący częściej kupują produkty firmy, której ufają.

Sprawdź, jakie zasady wspierają sukcesy wielu organizacji.

Dowiedz się, dlaczego etyczna kultura sprzedaży jest taka istotna.

1
Sprzedaż to wzajemna wymiana wartości.
2
Sprzedaż nie jest czymś, co robimy dla innych; jest to coś co robimy dla nich i z nimi.
3
Każdy proces sprzedaży powinien być poprzedzony zdobyciem zaufania i nawiązaniem dobrej relacji.
4
Sprzedawca nigdy nie wywiera presji na klienta. To klient wywiera presję na sprzedawcę ponieważ chce jego produktów.
5
Techniki sprzedaży ustępują pierwszeństwa zasadom osadzonym na wartościach.
6
Prawda, szacunek i uczciwość zapewniają podstawy długotrwałego sukcesu sprzedaży.
7
Etyka i wartości mają większy wpływ na sukces sprzedaży niż techniki i strategie.
8
Każda próba sprzedaży musi być poprzedzona zrozumieniem pragnień lub potrzeb klienta.
9
Negocjacje nigdy nie są manipulacją. Zawsze stanowią strategię rozwiązywania problemów, które klienci chcą rozwiązać.
10
Zamknięcie sprzedaży jest wygraną klienta i profesjonalnego sprzedawcy.