Integrity Selling® to kompleksowy program rozwoju umiejętności sprzedażowych, wywierający pozytywny wpływ na zmianę zachowań, jak i przekonań ludzi sprzedaży. Unikalna metodologia Integrity Selling® na nowo definiuje sprzedaż jako czynność polegającą na identyfikowaniu i zaspokajaniu potrzeb klientów oraz tworzeniu dla nich wartości.

Data: 9 grudnia 2020 - 11 grudnia 2020
- To event minęło.
Do kogo skierowane jest szkolenie Integrity Selling®?
Integrity Selling jest dla Ciebie jeśli:
- chcesz poznać i zrozumieć styl komunikacji swój i swoich klientów;
- chcesz poczuć się pewniej w działaniach sprzedażowych;
- potrzebujesz zorganizowanego i efektywnego procesu sprzedażowego;
- szukasz sposobów na jeszcze lepsze zrozumienie wyzwań swoich klientów;
- chcesz poznać nowe techniki sprzedaży, które oparte są na wartościach i etyce.
Jakie efekty osiągają nasi uczestnicy?
- sprzedają więcej – dostarczają wartość klientom w uporządkowanym procesie sprzedaży;
- skuteczniej komunikują się z klientami, docierają do ich potrzeb i zapewniają rozwiązania odpowiadające tym potrzebom;
- rozumieją styl zachowania swój i klientów, dzięki czemu budują długotrwałe relacje oparte na wzajemnym zaufaniu;
- negocjują bez obaw, gdyż są dobrze przygotowani do przyjęcia zastrzeżeń klientów;
- są wiarygodnymi partnerami biznesowymi dla swoich klientów;
- spójni i pewni siebie w roli sprzedawcy potrafią z zaangażowaniem realizować swoje zadania i jasno określać swoje cele.
Co wyróżnia Integrity Selling®?
- Koncentracja na potrzebach Klienta. Wspólnie z uczestnikami wypracowujemy postawę sprzedażową zorientowaną na klienta i jego potrzeby. Pokazujemy, w jaki sposób zamienić sprzedaż w relację z klientem opartą na etyce i wzajemnej wymianie wartości.
- AID, Inc.® – unikalny system sprzedaży, który pozwala uporządkować proces, poczynając od pierwszego spotkania z klientem poprzez negocjacje, aż do zamknięcia sprzedaży.
- Behaviour Styles® – pokazujemy, w jaki sposób identyfikować różne Style Zachowań klienta, jak wpływają one na rozmowę sprzedażową i w jaki sposób pomaga to skomunikować i z sukcesem zamknąć sprzedaż.
- Rozwój umiejętności oraz postaw i przekonań. Nasze szkolenia integrują dwa podstawowe elementy sukcesu sprzedaży: umiejętności sprzedaży oraz postawę, motywację i wiarę w siebie – czynniki emocjonalne, które napędzają wysokie osiągnięcia.
- Program rozwojowy rozłożony w czasie – system sesji uzupełniających realizowanych przez 8 kolejnych tygodni po zakończeniu seminarium głównego, których celem jest wspieranie przeszkolonych osób w stosowaniu nowo nabytej wiedzy w codziennym procesie sprzedaży.
Jak wygląda proces szkoleniowy?
- Każdy uczestnik na kilka dni wypełnia test badający jego Styl Zachowań. Test trwa około 10-15 min. i wykonuje się go online.
- Szkolenie składa się z trzydniowego seminarium online po 4h, podczas którego:
– Diagnozujemy obszary do rozwoju.
– Uczymy, jak wykorzystać wiedzę na temat własnego stylu zachowania do zwiększenia efektywności rozmowy z klientami.
– Wprowadzamy ramową konstrukcję prowadzenia spotkania sprzedażowego AID,INC®.
– Pomagamy odnaleźć spójność w 5 wymiarach, które stanowią o sukcesie w sprzedaży. - Przez 8 kolejnych tygodni po zakończeniu seminarium głównego, spotykamy się na sesjach uzupełniających online, których celem jest wspieranie przeszkolonych osób w stosowaniu nowo nabytej wiedzy w codziennym procesie sprzedaży.
Co otrzymujesz?
- Uczestnictwo w łącznie 20-godzinnym programie szkoleniowym. 3-dniowy warsztat prowadzony jest online po 4h, a sesje uzupełniające w formule 1-godzinnych spotkań on-line prowadzonych raz w tygodniu.
- Podręcznik na licencji Integrity Solutions, zawierający pełny materiał merytoryczny poruszany w trakcie zajęć oraz materiały wspierające indywidualną pracę.
- Dostęp do materiałów video wspierających proces uczenia się.
Prowadzące
Informacje organizacyjne
Niewielkie grupy, w których praca oparta jest na współdziałaniu, dzieleniu się doświadczeniami, pomysłami i wzajemnym przekazywaniu wiedzy.
3 dni warsztatów online + 8 sesji uzupełniających online (łącznie 20h)
Licencjonowani trenerzy – praktycy sprzedaży, posiadający nie tylko wiedzę merytoryczną, ale także bogate doświadczenie zawodowe
Międzynarodowy certyfikat
WYKORZYSTAJ WIEDZĘ I METODY INTEGRITY SELLLING,
BY SPRZEDAWAĆ NAWET W NAJTRUDNIEJSZYCH WARUNKACH BIZNESOWYCH.