yandes Style zachowań - Integrity Solutions Poland
Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Bezpłatny webinar

Style zachowań

Odkryj najlepszą drogę dotarcia do potencjalnych klientów

3 września 2020 I 11.00 - 12.45
.

Umiejętność tworzenia relacji i kontaktów ma fundamentalne znaczenie w sprzedaży, przywództwie, obsłudze klienta i życiu codziennym.  Jeśli Twoje podejście do komunikacji jest zbyt skoncentrowane na własnym, dominującym stylu zachowania, ryzykujesz bycie zignorowanym lub nikłe możliwości nawiązania kontaktu z drugą osobą i zrozumienia tego, na czym najbardziej jej zależy. Style Zachowań (Behavior Styles®) firmy Integrity Solutions  opisują sposoby, w jaki komunikują się Twoi potencjalni klienci i najlepsze drogi dotarcia do nich. To komunikacja i wywieranie wpływu, które budują głębsze relacje, które mają zastosowanie w biznesie i we wszystkich aspektach życia.

Weź udział w webinarium „Style zachowań. Odkryj najlepszą drogę dotarcia do potencjalnych klientów”, a już 3 września 2020 r. poznasz:

  • Jak rozpoznać poszczególne Style zachowania i nawiązać z nimi kontakt
  • Jak zastosować znajomość Stylów zachowania w sytuacjach sprzedaży
  • Jak rozumienie stylów zachowań pomaga budować zaufanie i relacje z Klientami
  • W jaki sposób budować i komunikować się na każdym z etapów procesu AID Inc., tworząc odpowiednie komunikaty dla każdego stylu

Zgłoś swój udział w spotkaniu online!

Po przesłaniu zgłoszenia otrzymasz od nas  dane pozwalające na zalogowanie się do wydarzenia. Ilość miejsc ograniczona!

Ekspert

Mirella Piwiszkis
Trener, mentor i psycholog, właściciel INSPIRE.
  • Absolwentka prawa i psychologii na UW, doświadczenie trenerskie zdobywała współpracując z firmami szkoleniowymi Profesją Consulting, DGA, ODITK, RCS oraz uczelniami – Uniwersytet Warszawski, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, Wyższa Szkoła Zarządzania
  • Karierę zaczynała w DOKA Polska Sp. z o.o., gdzie opracowała procedurę windykacyjną wdrożoną w całej Polsce i po 3 latach została pierwszym szefem koncernu Kontrolingu dla Polski.
  • Wraz ze wspólnikami przeprowadziła pełną restrukturyzacje upadającego browaru czyniąc go jednym z najlepszych w Polsce w 2011 roku