yandes Nowa kultura sprzedaży oparta na wartościach - Integrity Solutions Poland
Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Bezpłatny webinar

Nowa kultura sprzedaży oparta na wartościach

Jak wykorzystać potencjał spójności w sprzedaży w Twojej firmie

16 lipca 2020 I 11.00-12.30
.

W świecie pełnym niepewności, zmian i konkurencji bardziej niż kiedykolwiek, relacje z klientami zakorzenione w uczciwości generują potężną wartość i możliwości. Sukces w sprzedaży wymaga więc nowego podejścia, integrującego zarówno głowę, jak i serce. Niedostosowanie się do tej rzeczywistości często prowadzi do zablokowanych przepływów, utraconych korzyści i niespełnionych karier.  

Weź udział w webinarium „Nowa kultura sprzedaży oparta na wartościach”, a już 16 lipca 2020 r. poznasz:

  • 4 Style Zachowań opisujące sposoby, w jaki komunikują się Twoi potencjalni klienci i najlepszą drogę dotarcia do nich
  • sprawdzony system sprzedaży AID Inc., który pozwala uporządkować proces sprzedaży, poczynając od pierwszego spotkania z klientem poprzez negocjacje, aż do zamknięcia sprzedaży
  • GAP model pomagający przeprowadzić Klienta od aktualnej do pożądanej sytuacji
  • model spójności sprzedaży, opisujący 5 wymiarów, które muszą być ze sobą zgodne, aby odnosić sukcesy w sprzedaży,
  • jakimi wartościami kierują się firmy, które osiągają lub przekraczają swoje cele

Zgłoś swój udział w spotkaniu online!

Po przesłaniu zgłoszenia otrzymasz od nas  dane pozwalające na zalogowanie się do wydarzenia. Ilość miejsc ograniczona!

Ekspert

Mirella Piwiszkis
Trener, mentor i psycholog, właściciel INSPIRE.
  • Absolwentka prawa i psychologii na UW, doświadczenie trenerskie zdobywała współpracując z firmami szkoleniowymi Profesją Consulting, DGA, ODITK, RCS oraz uczelniami – Uniwersytet Warszawski, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, Wyższa Szkoła Zarządzania
  • Karierę zaczynała w DOKA Polska Sp. z o.o., gdzie opracowała procedurę windykacyjną wdrożoną w całej Polsce i po 3 latach została pierwszym szefem koncernu Kontrolingu dla Polski.
  • Wraz ze wspólnikami przeprowadziła pełną restrukturyzacje upadającego browaru czyniąc go jednym z najlepszych w Polsce w 2011 roku