Jak przygotować się do obsługi klientów w nowej rzeczywistości
Co dalej - w jaki sposób będziemy obsługiwać klientów, kierować zespołami i współpracować ze sobą? W ciągu zaledwie kilku…
Każdego dnia coraz więcej osób wprowadza uczciwość w swojej firmie, zmieniając sposób, w jaki sprzedaje i obsługuje klientów, trenuje i prowadzi swoich pracowników. W jaki sposób? Co to oznacza dla ich firmy? Przeczytaj tutaj.
Co dalej - w jaki sposób będziemy obsługiwać klientów, kierować zespołami i współpracować ze sobą? W ciągu zaledwie kilku…
W mniejszych organizacjach sprzedażowych siły wsparcia sprzedaży powinny stać się istotnym elementem i cenną wartością dla organizacji. Potrzeba do tego…
Nie dowiesz się, co cenią klienci, jeśli nie będziesz ich uważnie słuchać i nie rozwiniesz sposobu myślenia ukierunkowanego na dążenie…
Proaktywne decyzje sprzedażowe podjęte w trudnym czasie, dadzą Ci siłę i przewagę w bezpiecznych czasach. Przyjmujesz postawę krowy czy bizona?…
Czy w Twoim zespole jest ktoś, kto powinien osiągać dobre wyniki, ale tak się nie dzieje? Mógłby tyle osiągnąć, gdyby…
Sprzedawcy są gotowi zrobić naprawdę wiele dla liderów, którym ufają. W sprzedaży chodzi przede wszystkim o liczby, prawda? Cele, prognozy……
Jakie podejmujesz działania każdego dnia, aby wzmocnić kulturę zaufania wśród swoich pracowników i klientów? W naszych ostatnich badaniach dotyczących…
Poznanie sposobu, w jaki komunikują się Twoi potencjalni klienci, pozwoli Ci odkryć najlepszą drogę dotarcia do nich. Pewnie nieraz…
Dla sprzedawców cel i sukces są bezpośrednio ze sobą powiązane. Dlaczego robisz to, co robisz? Dlaczego sprzedajesz to, co sprzedajesz?…
ZAADAPTOWAĆ INTEGRITY SELLING?