yandes Blog - Integrity Solutions Poland
Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

PRAKTYCZNE WSKAZÓWKI SPRZEDAŻOWE

BLOG INTEGRITY SOLUTIONS

Inspiruj się co tydzień nowymi artykułami, historiami klientów i najlepszymi praktykami w obszarze sprzedaży. Dzielimy się nowymi pomysłami i badaniami na temat nowych kultur sprzedaży, najnowszymi trendami w coachingu i przywództwie, obsługi klienta oraz łatwych do zastosowania wskazówek, jak przełamać postawy i przekonania ograniczające efektywność.

PROFESJONALNE WSKAZÓWKI SPRZEDAŻY

Każdego dnia coraz więcej osób wprowadza uczciwość w swojej firmie, zmieniając sposób, w jaki sprzedaje i obsługuje klientów, trenuje i prowadzi swoich pracowników. W jaki sposób? Co to oznacza dla ich firmy? Przeczytaj tutaj.

Sukces sprzedaży i znaczenie podążania za misją

Organizacje sprzedażowe, które nie tylko osiągają, ale przekraczają swoje roczne cele, nieustannie koncentrują się na dwóch podstawowych zasadach: misji i…

10 porad na udaną naukę podczas lunchu

Program lunch & learn to świetny sposób na wsparcie społeczności w firmie, sprzyjający procesowi uczenia się w organizacji. To także…

Motywacja nabywcy: dlaczego status quo jest twoim największym konkurentem?

Kiedy Twoje możliwości utknęły w martwym punkcie, nie oznacza to automatycznie, że przegrałeś bitwę ze status quo. Mamy tendencję do…

Najlepszy czas na zmiany w kulturze organizacyjnej

Nigdy nie było lepszego momentu, aby przyspieszyć zmiany w kulturze organizacyjnej: zwiększyć transparentność, położyć większy nacisk na klientów, pracowników i…

Zrozumienie stylów ludzkich zachowań poprawi sprzedaż, coaching i przywództwo 

Bez względu na to, czy jesteś trenerem, czy sprzedawcą, jeśli Twoje podejście do komunikacji jest zbyt skoncentrowane na własnym, dominującym…

Sprzedaż poprzez Twojego klienta 

Jedynym powodem, dla którego klient chciałby lub nawet powinien rozważyć współpracę z nami, jest to, że w jakiś sposób zwiększamy…

Jak przygotować się do obsługi klientów w nowej rzeczywistości

Co dalej - w jaki sposób będziemy obsługiwać klientów, kierować zespołami i współpracować ze sobą?   W ciągu zaledwie kilku…

Dostosowanie strategii sprzedaży do realiów roku 2020. 

W mniejszych organizacjach sprzedażowych siły wsparcia sprzedaży powinny stać się istotnym elementem i cenną wartością dla organizacji. Potrzeba do tego…

Aktywne słuchanie i zadawanie pytań: potężna kombinacja w kontakcie z klientem

Nie dowiesz się, co cenią klienci, jeśli nie będziesz ich uważnie słuchać i nie rozwiniesz sposobu myślenia ukierunkowanego na dążenie…

CHCESZ WIEDZIEĆ

JAK MOŻEMY POMÓC TWOJEJ ORGANIZACJI

ZAADAPTOWAĆ INTEGRITY SELLING?